Sport la tine acasă – Ce activități fizice poți face, fără efort ridicat

Dacă îți place mai degrabă să te relaxezi acasă decât să umbli prin oraș, înseamnă că și activitățile fizice se pot desfășura în confortul casei tale. Ai la îndemână variate opțiuni, iar în rândurile următoare poți descoperi câteva dintre acestea, dacă vrei să fii în formă, însă fără să treci pe la sala de fitness.

Iată ce activități fizice poți face acasă 

  • Yoga

Activitățile fizice moderate nu înseamnă că nu își vor arăta rezultatele în timp. Yoga, de exemplu, poate fi practicată fără probleme acasă, oricând găsești puțin timp liber. De altfel, yoga este relaxantă, iar dacă vrei să te destresezi după orele pline la muncă, atunci această practică este mai mult decât recomandată. Și cum tutoriale dedicate există pe internet, nu ar trebui decât să alegi ce îți place, ca mai apoi să te apuci de treabă.

  • Cycling

Te poți pune în formă și cu câteva sesiuni de pedalat, chiar la tine acasă. Cycling, cum mai este cunoscut acest tip de activitate, se poate seta în funcție de efortul pe care vrei să îl depui. 

Însă dacă ești la început într-ale acestui sport, se recomandă ca primele sesiuni să  nu depășească mai mult de 30 de minute, într-un ritm moderat. Poți opta pentru bicicleta fitness de la Altex, practică și comodă, pe care o poți comanda acasă.

  • Pilates

O altă activitate fizică numai bună să te pună în formă este pilates. Și aici exercițiile presupun un efort fizic moderat, însă practicate în mod constant vor da rezultatele așteptate, chiar în numai câteva luni. La fel ca și în cazul exercițiilor de yoga, găsești variate tutoriale despre pilates și modurile în care îți poți pune în mișcare corpul.

  • Flotări și genuflexiuni

Cele mai citite articole

Este suficient să îți umpli câteva minute pe zi cu o serie de flotări și una de genuflexiuni, ca organismul tău să se pună în mișcare. Se recomandă ca acest tip de exerciții să se desfășoare dimineața, când corpul funcționează la parametri optimi după un somn odihnitor. 

Și este foarte important ca sesiunile de flotări și genuflexiuni să aibă loc măcar de două ori pe săptămână, pentru ca organismul să se obișnuiască în acest fel, cu o asemenea activitate fizică.

  • Bodybalance

Combinația dintre yoga și pilates se numește bodybalance. Practic, se pot face două tipuri de activități în același timp, cu efort moderat și rezultate vizibile în timp. În mod normal, asemenea activități sunt recomandate pentru 30 de minute, cel puțin pentru început până te obișnuiești. În timp vei vedea cum mintea și corpul își doresc mai mult.

  • Gantere

Cu un set de gantere poți face o grămadă de exerciții fizice, la tine acasă. Poți începe cu greutăți de 2-3 kilograme și lucra brațele, spatele, picioarele, realizând exerciții specifice. Și aici găsești pe internet videoclipuri cu exerciții cu gantere, așa că nu va fi dificil să pornești.

Așadar, acestea sunt câteva recomandări de activități sportive care se pot desfășura cu ușurință la tine acasă. Nu îți mai rămâne decât să îți creezi un spațiu special dedicat pentru asemenea exerciții și să practici în mod constant pentru a te menține în formă.

Sursă foto: Pexels.com

Cele mai citite articole